2012. szeptember 23., vasárnap

HAJNALI ŐZEK

Ma hajnalban kiruccantam a területre,"ha nincs szarvas,jó az őz is" okoskodással,gondoltam körülnézek.A patak mentén indultam,hamar összefutottam egy gidás sutával,inni jöttek.Továbbhaladva szomorúan tapasztaltam,hogy az őzek a kukoricatarlók közepén reggeliznek,becserkelésük lehetetlen!Később kisütött a nap,előkerültek a lepkék.Nem tudom,valamiért mostanában gerjedek a lepkékre,ha szabad így fogalmaznom!Most sem álltam meg,hogy ne készítsek pár képet róluk.Szóval néhány őz,pár lepke és az őszi kökörcsin volt a reggeli eredmény!








4 megjegyzés:

  1. A hajnali kirándulásod hangulatos, tetszetős képeket eredményezett.

    VálaszTörlés
  2. Szép fotók, a lila háttér nagyon jó az első virágos képen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!Szőnyegként borította ez a virág a gyepet,ez adja a lila hátteret!

      Törlés