2012. december 1., szombat

A VERÉB IS MADÁR

Tegnap este azon gondolkodtam,hova üljek ki ma fotózni!Minél több a lehetőség,annál nehezebb a választás!A bőség zavara!Az ölyvek már rákaptak a "tyúkhúsra",de ölyvezni még ráérünk télen is.Az itatóban ritkán csalódom,de most mégis a másik kismadaras mellett döntöttem.Józsi barátomnak beugrott itt a múltkor néhány süvi,fenyőrigó.A zöldikék,meggyvágók közé keveredhet egy-két sármány,hátha szerencsém lesz.
Kilenc után érkeztem,felpakolva székkel,állvánnyal,maggal meg vízzel.Törnöm kellett a jeget.Elrendeztem mindent,és a ventillátor álmosító zümmögését hallgatva vártam.Először néhány széncinege érkezett.Gyér volt a forgalom,sokáig kellett várnom,mire a mezei verebek beindították a nyüzsgést.Csapatosan,ide-oda riadoztak az etető és a legközelebbi csipkebokor között.Erre felfigyelt egy szajkó,aki kiabálva érkezett,majd még kettő követte.Néhány zöldike is megtisztelt,de a verebek uralták a napot.Nem bántam,végül is a 
veréb is madár!














4 megjegyzés:

  1. Végül is nem döntöttél rosszul. Minden madarat öröm fényképezni és a verebek mellett voltak érdekesebb egyedek is. Szép képek lettek!

    VálaszTörlés
  2. Én is így gondolom!Örülök,hogy tetszett!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is jó döntés volt... Mit ki lehet hozni egy sima veréb témából?! Szuper! Gratulálok!

    VálaszTörlés