2019. május 10., péntek

CÍM NÉLKÜL

Már többször is eszembe jutott, hogy kár volt annak idején címet adni a posztjaimnak, ugyanis nem ez az első eset, hogy tíz perce bambulom a monitort, és azon gondolkozom, vajon a "banka" szó milyen variációban nem szerepelt még címként... 
Szóval nincs ötletem.

Május 10.
Hetedikén keltek a fiókák, ma még a tojó sokat van az odúban, a hímre hárul az élelmezés gondja. sok tücsköt hord, meg pajort. 







Alkonyattal már sikerül használható képet is készítenem, igaz nem túl sokat...


Május 17 a következő alakalom. Fátyolos az ég. klassz szűrt fények vannak. Úgy döntöttem, elhagyom a lest, és ma csak egy álcaháló alól fotózok, fokozatosan kicsit közelebb helyezkedve, meglátjuk, mit szólnak a madarak!
Mostanra már mindkét szülő etet, de szinte csak hernyót hordanak. A közelség nem zavarta őket, úgy gondolom, ma sikerült néhány jó portrét készítenem.












Május 20. , újra kint. Ma szépnek ígérkezik az este, tiszta az ég. Ismét az álcaháló alá ülök, így tudom követni a lemenő napot. A végeredményt látva mondhatom, jól alakulnak a dolgok.... 
De sajnos a végjáték  megint nem sikerült. 24- én ismét kint voltam, de akkor egy képet sem készítettem, nagyon kevésszer szálltak be a madarak, akkor is inkább csak riadoztak, a fiókák pedig, akik már nagyok ugyan, még nem másznak fel az odú bejárathoz... ezután jött egy hetes eső, és mire kijutottam volna, már elment az első generáció.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése