2011. június 26., vasárnap

ISMÉT A TAVON






Persze a hajnali lesből ma sem lett semmi!Megint fújt a szél,és semmi kedvet nem éreztem a fürdéshez,még
búvárruhában sem.Délelőtt viszont megemberelte magát az idő,így nem bírtam otthon ülni.Sajnos a kis tó vészesen apad,de azért nagynehezen még elboldogultam rajta.Elhaladtam a múltkori ovi mellett,gondoltam lehorgonyzok egy kis iszapzátony mellett,ahová a múltkor cankókat láttam leszállni.Ők ugyan nem jöttek,de azért nem csalódtam.Kis lilék voltak az első vendégek.Mintha nem is lábuk lenne,hanem kerekeken gurulnának.Két három idei barázdabillegető szaladgált az iszapban,majd a növényzetből előszédült egy bíbic-csibe.Hát mondhatom nagyon szívderítő látvány! Később kiderült,hogy ketten vannak.Nagyjából két órát bámészkodtam,ekkor már elég kényelmetlenül éreztem magam,úgyhogy elindultam kifelé.Még belebotlottam a   kis vöcskökbe,de nem mozdultak ki az előnytelen megvilágításból,körbeúszni meg már nem volt kedvem őket!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése