2013. október 7., hétfő

ÚJRA SZARVASOK KÖZÖTT

A múltkori szarvasos kaland után,ahogy említettem is,maradt némi hiányérzetem.A megálmodott képek nem készültek el,de mára tiszta időt jósoltak,így maradt még egy esély,nem volt kérdés,teszünk még egy próbát!
A pénteki kiruccanás után sem voltam elégedetlen,nagyszerű volt látni,hallani a bikákat,érezni a szagukat,úgy érzem lettek jó fotók,de ennél kicsit többet akartam!Párás képeket,akciót,"csatajelenetet"!Látni,ahogy a bőgő bika párát lehel,és ezeket szép fényekben megörökíteni.
És hogy sikerült-e?A szarvasok bőgtek,az időjárásra nem lehetett panasz,minden más rajtam múlott....























10 megjegyzés:

  1. Pompás képek, pompás állatokról! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem ez nagyon szürreális...látom a két kapitális bikát verekedni, a rövid füvű gyepen...a tóban kacsák úszkálnak stb...
    Nagyon jó képek, de nekem mégsem ez jelenti az "igazi szarvasbőgést"...ne érts félre, nem bántásból írom, csak valami hiányzik:)

    VálaszTörlés
  3. :) Az igazi szarvasbőgést,itthon,magamfajta amatőr fotósnak,nincs esélye így megörökíteni!Ezt Te is ugyan olyan jól tudod,mint én!Sajnos!

    VálaszTörlés
  4. Érdekes módon láttam már olyan díjazott fotót, ami hasonló helyszínen készült...szembe néz a nagy bika, tiszta páfrány a feje...
    Az biztos, hogy itthon ez sokkal, de sokkal nehezebb...de ha mégis sikerül, akkor lesz igazán nagy az öröm...:)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem pár sör mellet sokat dumálhatnánk erről!Az utolsó mondatoddal abszolút egyetértek.Viszont az én képeimet nem fogja díjazni senki,én nem ezért fotózom!Szerintem a probléma ott kezdődik,mikor valaki másnak próbálja "eladni"a fotóit,mint ami valójában.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú ezzel nagyon egyetértek! :) Többen kellünk amellé a sör mellé! :D

      Törlés
  6. Pompás fotókat készítettél! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm!Örülök,hogy tetszik!

    VálaszTörlés