2013. október 7., hétfő

RÓKA

Finoman szólva,túl magabiztosnak tűnt Öcsém javaslata,miszerint "ha van kedvetek,délután kimehetünk rókát fotózni"!Nekem a róka sokat megér,egy kis délutáni sétát mindenképp!Itthoni "területem",apróvadas terület lévén róka mentes,általában két fehér hollóra jut egy róka,de Angliában nem kell összetörnie magát az embernek,hogy összefusson a vörössel.De azért voltak némi fenntartásaim!
Kigurultunk a falu szélére,leraktuk az autót,aztán elindultunk körülnézni.Kisebb nagyobb rétek,legelők,apró facsoportokkal,pagonyokkal tarkítva.Jöttünk-mentünk,benéztünk ide-oda semmi!Kis erdősávban mentünk,magamban már letettem mindenféle rókáról,mikor Öcsém megáll előttem.
"Itt a róka előttünk"!
És tényleg!Éppen délutáni sziesztához keresett alkalmas helyet,kiváltott a fasor és a legelő határára,majd egy szederbokor alatt lefeküdt.Vakaródzott,ásított,pózolt....Nem mondanám teljesen ideálisnak a körülményeket,de rókáról lévén szó,nagyon örültem.
Aztán a telhetetlen fotósok közelebb mentek,mígnem három gép kattogása sok volt neki,kereshetett új helyet!






2 megjegyzés:

  1. Fajin lett! Igy a kepeket nezve nem volt szep dolog megzavarni! Latszik,hogy jol erezte magat!

    VálaszTörlés
  2. Köszi!Azért annyira nem pánikolt!:)

    VálaszTörlés