2012. szeptember 16., vasárnap

KACSAFARKÚ SZENDER










9 megjegyzés:

  1. Ilyen kacsafarkú képeket még sehol nem láttam!!!
    Ennyi....! De tényleg, nézzen Ön is utána!
    Egy kis ajánló: http://shgemenc.blogspot.hu/
    Legnagyobb tisztelettel:
    Szombathelyi Gergely

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!Rendszeres olvasója vagyok a blogjának!
      üdv:Gábor

      Törlés
  2. Szép felvételeket készítettél, gratulálok. Sajnos nekem még nem sikerült lencsevégre kapnom.

    VálaszTörlés
  3. Én is kínlódtam a szenderrel pár hete , de nem lett 100-as.
    Neked jól sikerült!!! Nagyon szép sorozat! Tibi

    VálaszTörlés
  4. Nekem is voltak már próbálkozásaim,legtöbbször a kusza háttér tette tönkre!Köszi!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű képek, szép sorozat...

    VálaszTörlés