2012. október 21., vasárnap

ÚJRA ITTHON

Azt azért nem mondanám,hogy veszettül vágytam haza Angliából,de hazaérni mindig jó!Pláne,ha hirtelen egy négynapos hosszú hétvégébe csöppen az ember.Vasárnap hajnalban a szükséges motyóval felszerelve,Apaj felé vettem az irányt,ahol hetek óta folyik az őszi lehalászás.Madár nem sok van,így szóltak az infók,azért mégis bizakodtam.A napkeltét a toronyból néztem végig,és közben láttam,hogy tényleg kevés a madár.Szürkegémek ácsorogtak az iszapban,néhány kócsaggal,pólingok jöttek-mentek,majd leszálltak a tó közepén,a gémek mellé,olyan messze,hogy szabad szemmel nem is láttam őket!Lehangoló!Egész nap elténferegtem a tavak körül,jobbára csak nézelődtem.Délután,egy jónak tűnő helyre bevittem a sátrat.Na,majd hajnalban!
















 Hajnalban tejföl köd volt,mikor felkeltem!Mindegy,azért kimegyek!Kilenc óra is volt,mire a nap feloszlatta a ködöt.A sátorba már nem volt kedvem behasalni,így csak becuppogtam érte.Délután egyig élveztem a napsütést,aztán úgy gondoltam nincs miért maradnom.Végeredményben,ha madár nem is volt,őszi hangulatban bőven volt részem!





6 megjegyzés:

  1. Így is megérte kimenned, varázslatos napkeltét fotózhattál és az őszi hangulat is jól átjött!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,megérte!Szeretem az őszt,és Anglia után nem is kívánhattam ennél többet!

      Törlés
  2. Nagyon hangulatos sorozat, jót tesz néha a változatosság! Van közte néhány fotó ami különösen tetszett! Grat!

    VálaszTörlés
  3. Hát nem találok szavakat! Egy ilyen túrából is mit ki hoztál... Óriási... Gratulálok! A toll a párával és a pókhálóval ÓRIÁÁÁÁÁÁÁSI...

    VálaszTörlés