2012. december 29., szombat

KISMADARAK

Végre kisütött a nap,rohantam egyből a kismadaras lesbe!Hatalmas tervekkel és tettvággyal!Süvöltők így meg úgy,még vizet is cipeltem,nehogy csalódás érje őket!Vittem némi kaját,végül is nem alapozhatok néhány süvire egy 5-6 órás fotózást!Ez volt a hiba!Illetve hibának azért nem nevezném,mindenesetre nem repestem az örömtől,mikor azt kellett látnom,hogy a kedves kis pirosmellű egy bokorról figyeli a nagy nyüzsgést,és esze ágában sincs vegyülni a zajos cinke-társasággal!Ismét tanultam valamit!
Unatkozni azért nem unatkoztam,nagy volt a mozgás,jobbára a cinke népek,csúszkák,meggyvágó,és rigók!
Egy nagy fakopi menetrendszerűen hordta a szotyit,majd egy kis csapat csíz is beesett!Szóval ennyi volt ez az év!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése