2013. április 25., csütörtök

HAJNALI TÖCSÖK

Nem hinném,hogy "elvetemült"madárfotósokon,madarászokon kívül bárki számára vonzó lenne egy trágyaszikkasztó.Persze ez érthető,hiszen büdös van,süpped a partja,lepik a legyek,és aki arra jár,néhány madáron kívül egyebet nem talál ott!Na de az a néhány madár,valójában sokféle parti madár,főleg cankók,gólyatöcsök.Miattuk caplattam ki én is munka előtt egy rövid fotózásra.Az okosok ilyenkor gumicsizmában gyalogolnak a térdig érő,harmatos fűben,én ronggyá áztattam a cipőmet.
Hamar felállítottam a sátrat,már szürkült,mikor behasaltam.Néhány madarat megzavart hajnali csörtetésem,de hamar visszatértek,kezdődött az előadás.Egy bíbic,és egy piroslábú cankó kivételével a széki gólyák uralták a kis vizet,de sajnos hamar letelt az időm,indulnom kellett.Kihasználva az alkalmat,mikor kiürült a tó,én is kereket oldottam!












2 megjegyzés:

  1. Ilyen madarakért és főleg képekért én is vállalnám azt a kis büdöset! :)
    Igaz, hogy én is hozzád hasonlóan elvetemült vagyok.

    VálaszTörlés