2013. december 21., szombat

ÖLYVEK

Ma olyan napra ébredtünk,hogy amint kinéztem az ablakon,úgy gondoltam,karácsonyi készülődés ide,vásárlás oda,ki kell mennem!
Két hete felé se néztem az ölyves lesnek,gondoltam itt az ideje megetetni a ragadozókat,elvégre az ünnepek alatt szeretnék itt fotózni valamit!Persze a gépet sem hagytam otthon,gondoltam,be is ülök egy kicsit,hátha történik valami ezen a szép napon!Húsz percet kellett várnom az első madárra!
 Rivális érkezik!


 Az első madár a domináns.Mindent megtesz,hogy távol tartsa a vetélytársat a hústól.



 Komoly harcra nem is kerül sor,a fiatal madár próbálkozik ugyan,de végül éhesen marad.


Ő pedig jóllakottan a beszállóra ül.

4 megjegyzés:

  1. Nálunk nem éhessek az ölyvek, pedig hordom nekik.

    VálaszTörlés
  2. Hát,nagy marakodás még itt sincs,de azért a kaja elfogyogat!

    VálaszTörlés
  3. Jók a fotók, de én leginkább a hátteret csodálom. Csak hó kell és minden adott a szuper képekhez. Nekem is be kéne már ásnom magam egy rét szélén!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm!Mindenképp jó ötlet az alacsony nézőpont!

    VálaszTörlés