2022. július 1., péntek

RÖNKODÚ

Idén még nem esett szó a rönkodúról. Tavaly egyszer sem fotóztunk benne, pedig én nagyon szeretem ezt a lest. Ahogy a toronylesnél csökkent az aktivitás, kézenfekvő volt, hogy beüljünk egy alkalomra a régi, az első szalakóta lesbe. Idén is, csakúgy mint az elmúlt négy szezonban, az idén 9. éves AN5 a házigazda. Természetesen a költés elején jártam már erre, május 25-én két tojás volt az odúban, június 19-én két tojás, és két frissen kelt fióka. Tehát ma már jó tíz-tizenkét naposak a kicsik, a szülők pedig hordják a kaját, szöcskét, pókot csigát, és bármennyire is  szeretnék valami dekoratívabb zsákmányt, pockot mondjuk, be kell érnem rovarokkal. Sebaj, a madarak így is jól mutatnak, a reggel ma is szép, úgyhogy nem lehet egy szavam sem...

 










 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése