2011. július 2., szombat

MADÁRÓVODA AZ ITATÓN

 Mivel az elmúlt napok időjárása mindenféle fotós kiruccanást meghiúsított,így ma,amint láttam,hogy tisztul az égbolt,azonnal kiszaladtam az itatóhoz.Nem sok időt tudtam sajnos kint tölteni,de ez a két óra is elég mozgalmas volt.Szokás szerint a cinkék jöttek először,öreg madarat jóformán nem is láttam.A barátposzáták ketten-hárman tolongtak a vízbedőlt beszállóágon,egymással,és az érkező széncinkékkel perlekedtek.Nem csoda,hogy egy kisebb,fiatalokból álló őszapó-csapat ivás nélkül távozott.Néha megpróbáltak leszállni,de folyton felriadtak,aztán odébbáltak.Zöldikék jöttek-mentek,leginkább a hárs lehullott virágait-terméseit csócsálták.Később belibbent Tépett Mátyás,már régóta idejár,szegény nem tudom hol veszítette el a fele tollát.Szárazon is elég szakadt,de mikor megfürdik nagyon csúnya.Sajnos a mókust ma sem láttam,remélem nem esett baja,érdekes alakja az itatónak.Közben nagyon gyorsan eltelt a két óra,sajna indulnom kellett.          








2 megjegyzés:

  1. Alaposan megfürdött ez a Szajkó :)Jó képek, gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Köszi!Igen,meg egyszer jól befürdött:)Talán héja,vagy egyéb ragadozó epilálta részlegesen!
    Üdv "nálam"!

    VálaszTörlés