2011. július 11., hétfő

NAGY REMÉNYEK - KEVÉS SIKER








































Már tegnap felállítottam a sátrat a kiszemelt helyen,ma hajnalban már napkelte előtt kint ültem.Tegnap óta egy kis cickány is beköltözött,így legalább nem unatkoztam a várakozás unalmas perceiben!Elsők a kis lilék voltak,bátran körbejárték a sátrat.Később egy magányos gólyatöcs bogarászott a lőtávolság határán,aztán jött egy nyolc fős csapat,ami magával vitte egyetlen modellemet.Körbenézve láttam,hogy a sátortól távolabb zajlik az élet,de a  madarak bizalmatlanok az ismeretlen objektummal szemben.Egy gyanakvó bíbic lépkedett előttem,majd egy billegetőcankó bogarászott,gondosan betartva a távolságot.Legbátrabbak a fiatal barázda és sárgabillegetők voltak,őket nem zavarta a sátor,sőt nemegyszer kilátónak használva   a csúcsára telepedtek!Kicsit távolabb seregélyek ittak,fürödtek.De ekkorra már ájuldoztam a melegtől,alig vártam,hogy valami riadalom támadjon,hogy azt   kihasználva kereket oldjak!Problémámat a halcsősz oldotta meg,aki a  túlsó gáton végigmotorozva felrebbentette a jónépet.                                                                        




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése