2011. szeptember 16., péntek

BIHAR-PÁDIS

Idei első erdélyi túrám,több okból kifolyólag,csak most,szeptemberben jött össze!Pedig magamban már le is tettem róla!Szerencsére sikerült egy hosszú hétvégét összehozni,így párommal és Szuny barátommal három napot töltöttünk a Bihar-hegységben.Évek óta visszajárunk ide,mégis újra és újra lenyűgöz gyönyörű erdőivel,barlangjaival,havasi rétjeivel! Nehéz feladat kétdimenziós fotókon bemutatni egy ilyen táj szépségeit,de azért néhány fotót kiválogattam,mégiscsak megpróbálom!









4 megjegyzés:

  1. Fantasztikus táj, gyönyörű képek. A fenyős csillagforgóst és az alatta lévő patakos képet szinte egybe lehetne fűzni! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg!Elsőre fel sem tűnt!Köszi!

    VálaszTörlés
  3. Szép tájak, szép fotók. Én is szeretem a patakokat fotózni, bár mióta megvan a telém, hanyagolom őket. Most megjött az én kedvem is hozzá, csak még be kell indulni hozzá az ősznek és az esőnek :)

    VálaszTörlés
  4. Hát,több színes falevél dobott volna a témán az igaz.Ritkán van alkalmam patakokat fotózni,de szeretek bíbelődni vele!

    VálaszTörlés