2011. szeptember 24., szombat

ÚJRA AZ ITATÓN

Közel egy hónapja nem jártam az itatónál,úgyhogy épp jól jött ez napos szombat délután!Kicaplattam két kanna vízzel,beöntöttem,majd hamar magamra csuktam az ajtót,mert elég élénk volt a mozgás.Első látogatóm egy hatalmas patkány volt!Már csak ez hiányzott!A cinkék szemmel láthatóan tartottak tőle,mert amíg ivott,nem szálltak le.Szerencsére nem sokat időzött,így hamar beindult a nyüzsgés.Legtöbb volt a széncinke,de szajkóból sem volt hiány,akik mára megkomolyodtak,és nem kötekednek a karvallyal.Egy vörösbegy is tiszteletét tette,majd egy fiatal meggyvágó érkezett.A karvalyné egyedül jött,egy darabig a vízparton téblábolt,de nem lett belőle fürdés.Később feltűnt a mókus is,egyet ivott,aztán a cinkék riasztására kereket oldott!Három óra után kezdett árnyékba kerülni az itató,már épp pakoltam volna,mikor a patkány ismét feltűnt.Még jó,hogy a les rovar és rágcsálóbiztos!Így nyugodtan hagyom itt!















2 megjegyzés:

  1. Nagyszerű ez az itatód, komoly élet zajlik ott. A képeid közül kiemelkedően tetszenek a fröcskölő szajkósak. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!Most,hogy a lomb megritkult,kezdem elérni a fürdős képekhez megfelelő zársebességet!

    VálaszTörlés