2011. november 20., vasárnap

270 PERC-KÉPEK NÉLKÜL

Ennyit ültem ma Józsi barátommal,a vadiúj ölyves lesben,hiába!Pedig komoly összeget mertem volna tenni a sikerre!Minden okom megvolt erre,de ember tervez,ölyv végez!Hanem kezdjük az elején!
Egész ősszel eltöketlenkedtük az időt,nem volt tuti hely,így elég elhamarkodva ráböktünk,legyen itt!Elkezdtünk etetni,és azonnal  rákaptak a madarak a nyakas kacsafarhátra!Az építkezés párhuzamosan zajlott az etetéssel!A múlt héten,minden nap ebédidőben kinéztem,messziről odatávcsöveztem,mi újság a reggel kitett adaggal!?Egy-két ölyv,néhány szarka mindig volt a placcon!Használják a beszállóágat,ez a meszelésekből is tisztán látszik!Tegnap délután minden elkészült,ma reggel kiültünk.Hideg volt,de nem voltunk türelmetlenek!Abszolút bíztunk a sikerben!Kilenc körül gombászok jöttek,hurrá!Negyedóra múltán távoztak,rá félórára fagyűjtő ember!Ekkor már a szemközti erdősávban ölyv ült!Telefon a vadőrnek,fagyűjtő eltávolítva!Mi jöhet még??Semmi!Az ölyv nem szállt le,és semmi más sem!Nyolctól fél egyig semmi!Szerencse,hogy a les világosban is feltűnés nélkül megközelíthető,mert amúgy reggel hattól fagyoskodhattunk volna!
Nem álltam meg,három körül kinéztem!Egy ölyv,kaja cafattá szedve!Visszafelé sétálva,rendőrautó jön szembe a dűlőúton!Fatolvajok után járnak!Végre valami hasznosat is csináltok!

2 megjegyzés:

  1. Először is gratulálok a leshez! Másodszor: nem elképzelhető, hogy az ölyv belát a lesbe? Ha nem elég sötét az üveg, akkor csak fekete kesztyű ,álarc és a fehér obi beöltöztetése segít. Javaslom, vizsgáld meg ezt a lehetőséget is, amikor a kezdeti sikertelenség okát keresed.

    VálaszTörlés
  2. Belül teljesen lefóliáztuk feketével,obikon terepszínű huzat van!Üveg nincs,de a lőrések le vannak hálózva,és kint vannak az "ál-objektívek"!Egy -egy pillepalack,mikor nem vagyunk kint!Sztem a jövés-menés volt a hiba,de ma elválik,mert a cimborám kiül!

    VálaszTörlés