2011. augusztus 10., szerda

PÁSZTORÓRA

Délután ismét nyakamba vette a határt,ezúttal a múltkori kergetőzés helyszínére igyekeztem.Óvatosan kukkantottam ki a fák takarásából a tarlóra.Rögtön a sarkon megláttam egy barna foltot a gizgazon át.Gondoltam meglepem a nyuszit,hasravágódtam,mert túl közel volt.A gazból kikukkantva látom,hogy nem nyúl,hanem egy fiatal egerészölyv.Rálőttem pár sorozatot,majd mikor befejezte a uzsonnát,átmentem a túloldali lucernára.Itt egy bak csipegetett.Sípra semmi!Osonok közelebb,akkor kel fel a sutája.Nagynehezen bekúszok egy villanyoszlopig,itt elég nagy a gaz,hogy eltakarjon.Sajnos még így is messze vagyok,de nem akarom megkockáztatni,hogy elriasszam őket.Háromnegyed óráig figyelem őket,ahogy kergetőznek,lefekszenek,felkelnek,csipegetnek,megint fogócskáznak.Ezalatt a bak háromszor borított.Közben gyurgyik ültek fölém,és vadásztak körülöttem.Jó képek nem sikerültek a nászról,de így is nagy élmény volt! 











7 megjegyzés:

  1. Gratulálok az élményhez! Az egerészölyv szuper!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!Nagyon sajnálom,hogy nem tudtam maximálisan élni a lehetőséggel,ahogy Te,de a körülmények így alakultak!Az ölyvvel mákom volt!

    VálaszTörlés
  3. Én évek óta fotózok őzeket, de csak most volt szerencsém borítást látni. Szép a nyitó képed is. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Igen,nekem is az első alkalom volt!Kicsit későn kapcsoltam a fejléccel,de ha már üzekedés...Köszi!

    VálaszTörlés
  5. Iden lemaradtam a boritasrol de jovore megint megprobalkozom!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű az ölyv és a borításhoz is gratulálok!

    VálaszTörlés