2011. augusztus 6., szombat

HAJNAL

Ma megembereltem magam,és felkeltem hajnalban!Sőt,este beszéltem a vadőrrel is,úgyhogy legálisan kóborolhatok a területen.Öt után,már a patakparton igyekszem,de sehol nem látok vadat.(Jelen esetben a nyúl nem számít vadnak!)A szokott tarlóhoz érve csak a múltkori egerésző rókát találom ott,egy kócsag társaságában.Átcserkelek a túloldalra,ott egy suta,távolabb mégegy,mindkettő lovag nélkül.Otthagyom őket,továbbindulok.Egy távolabbi erdősáv szélén,vörös pontok,nagynehezen kisilabizálom,suta két gidával.Hát ez egyre rosszabb.Hol vannak a bakok?Vége a násznak?Egy másik úton elindulok hazafelé,mikor egy lucernán végre,bak!Na jó,bakocska!A sípra tanácstalankodik,lassan közelít,közben nyújtott nyakkal szimatol,kerülővel jön,aztán,szagot fog és elköszön.Hazafelé veszem az irányt,magamban elbúcsúztam a bakoktól!Az utolsó lucernatarlóra kikémlelek,üres.Ballagok a dűlőúton,mikor jobbról mozgást látok.Sutát hajszoló bak!Elrejtőzöm,ami abból áll,hogy leguggolok az úton,és remélem,hogy a suta lesz olyan bolond,hogy felém szalad.Hát ez nem jött be,átmentek a szomszédos lucernára.Itt egy kicsit loptam a távolságot,de aztán továbbálltak.Mikor már látszott,hogy nem fordulnak vissza,csak akkor mertem sípolni,de rá se bagóztak!Úgy tűnik,akkor még sincs vége az üzekedésnek!








1 megjegyzés: