2013. július 13., szombat

HAJNALI CANKÓK

Nagyon elszoktam a hajnali keléstől,vagy kevés volt az a négy és fél óra,amit aludtam,mindenesetre hajnali háromkor,mikor megszólalt az ébresztő,nem nagyon tudtam,hol vagyok.
Egy hajnali fotózást terveztünk be J -vel,miután a héten a délutáni alkalmakkor módfelett együttműködőek voltak a töcsök és cankók,kíváncsiak voltunk,mit mutatnak hajnalban.
Négy körül már a sátrat állítottuk,aztán bebújva úgy gondoltam,kicsit szundítok,míg nem lesz valami elfogadható fény,ám a székigólyák folyton fellármáztak.Most is kellett egy jó óra,míg a közelbe merészkedtek,de aztán elég jó mozgás alakult ki!Réti és billegető cankó ismét,gólyatöcs szép számmal,na meg az elmaradhatatlan barázda billegetők.Sajnos a hajnali-reggeli fények a háttérnek nem tettek jót,ugyanis tele a víz kis kiálló nádcsutakkal,nemegyszer használhatatlanná kuszálva az amúgy jól sikerült képet.Kilenc körül befejeztük,ekkor már sem a fények,sem a sátor belső hőmérséklete nem volt elfogadható.
Mivel a szúnyogokat ma sikerült kizárnom a legyekkel együtt,na meg volt mit fotózni,hamar eltelt ez a négy és fél óra.Éjjel,ha nem is volt elég,azért többnek tűnt.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése