2013. június 19., szerda

AZ ITATÓNÁL

Skandináv kiruccanásom után,volt még néhány szabad napom!Elcsíptem a kánikula végét,természetes,hogy az itatóhoz siettem.Az elmaradhatatlan vízhordás után,nagy reményekkel ültem a szaunába!Most aztán lesz pörgés.
Valóban volt,de leginkább csak a gyíkok részéről!Tátott csőrrel jött az a néhány rigó,cinke,de komolyabb vendég egy karvaly volt csak.Gyér volt a forgalom,talán a késő délután eredményesebb lenne,de akkor sajnos már nagyon gyér a világítás.Jött egy szajkó család,egy öreg,három fiatal madár.A fiatalok tátott csőrrel,kiabálva követelőztek az öregnél,természetes,hogy ilyenkor tűnik el a nap!1/30-al elég nehéz mozgó témáról éles képet készíteni,egyet azért megmentettem.Titokban mókusokra,őzekre számítottam,sok madár mellett,de,mint az már sokszor bebizonyosodott,ez nem kívánságműsor!






2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó a kiabálós kettős portré! Ilyen forgalommal én is elégedett lennék, de nálam sajnos semmi sincs.

    VálaszTörlés
  2. Én nem értem,mi van!Azért ennél nagyobb forgalomnak kéne lenni,de ezek szerint nálunk még jó a helyzet!

    VálaszTörlés